BITRIX A KONKURENCE
Zjistěte jak si Bitrix vede v porovnání s konkurenčními CRM
Zjistěte jak si Bitrix vede v porovnání s konkurenčními CRM
Na co se při výběru soustředit
Funkce které potřebujete
Nejdůležitějším bodem při výběru vhodného CRM je samozřejmě to jaké funkce systém nabízí. Pokud víte které funkce jsou pro vás prioritní, zaměřte se při výběru právě na ně. Dále je také dobré podívat se na jaké sekundární funkce systém nabízí vedle těch tradičních. Můžete tak díky tomu vedle běžného CRM získat i další užitečné funkce které vaší firmě pomohou v růstu a to v ideálním případě za jednu cenu. Například projekty, webové stránky, vnitrofiremní komunikaci a mnoho dalších užitečných nástrojů.
Náročnost na použití pro vás a váš tým
Ve srovnání se základními alternativami CRM, jako jsou tabulky a e-mail, tužka a papír, se většina systémů CRM může zdát komplikovaná. Ten správný systém vám však pomůže s organizací i množstvím operativy. Klíčem je tak najít ten, který je nejen výkonný, ale i intuitivní. Nástroje s mnoha ikonkami a tabulkami se mohou na první pohled zdát skvělé, ale pokud vašemu týmu zabere měsíce, než se v něm zorientuje, znamená to spoustu ztraceného času který by mohl být vynaložen na rozvoj vaší firmy.
Zákaznická podpora
Pokud vám softwarová chyba znemožní práci, nemůžete si dovolit čekat pět pracovních dnů na to než vám zákaznická podpora odpoví na váš problém. Se systémem Bitrix24 máte již od začátku podporu přímo od výrobce v každé placené verzi (Angličtina, Němčina, Ruština), rozsáhlá partnerská síť vám dále dává možnost zajistit si podporu i v lokálním jazyce a způsobem, který je pro vás ideální.
Přizpůsobivost růstu vaší firmy
Když porovnáte CRM, jednou z nejdůležitějších věcí, které lze snadno přehlédnout, je, zda se nástroj přizpůsobí růstu vašeho podnikání. Možná jste nyní začínající, ale byli byste překvapeni, jak rychle se vám díky dobrému CRM podaří dosáhnout všech vašich cílů. Abyste nemuseli měnit nástroje každý rok nebo dva, podívejte se, jaké funkce jsou dostupné ve všech plánech, nejen v tom, který vás nyní zajímá. Další podstatnou informací je možnost přizpůsobení CRM systému vaším potřebám. Každé podnikání má svá specifika a někdy je potřeba systém upravit podle specifických požadavků, ideálně bez nutnosti zásahu vývojařského týmu.
Na co se při výběru soustředit
Funkce které potřebujete
Náročnost na použití pro vás a váš tým
Zákaznická podpora
Přizpůsobivost růstu vaší firmy
Více než 10 000 000 společností si zvolilo Bitrix24
Na co si dát pozor
Špatná zákaznická podpora
Získat pomoc, když ji budete potřebovat, je zásadní. Před přihlášením k odběru systému otestujte společnost tím, že oslovíte její zákaznickou podporu prostřednictvím e-mailu, živého chatu nebo sociálních médií. Pokud na odpověď čekáte několik dnů nebo dokonce týdnů, pravděpodobně vám tato firma nebude schopna poskytnout rychlou pomoc při řešení potíží ani když si od ní pořídíte systém.
Produkt není pravidelně aktualizován
Chcete-li získat představu o úrovni inovací, které daný CRM systém obdržel v poslední době, podívejte se na oznámení jejich společnosti a aktualizace produktů. Tyto informace snadno najdete na jejich blogu nebo domovské stránce. Frekvence aktualizací vám řekne, jak moc času věnují vylepšování svého produkt.
Napodobeniny systémů
Méně známé alternativy CRM se mohou na první pohled zdát jako skvělé, ale když se jejich CRM systém zhroutí, vaše firma utrpí náklady. Takové systémy poznáte tak že kopírují design důvěryhodného softwaru, na webech s recenzemi je jich málo nebo se vůbec nevyskytují a na sociálních sítích mají málo sledujících a příspěvků.
Špatná zákaznická podpora
Získat pomoc, když ji budete potřebovat, je zásadní. Před přihlášením k odběru systému otestujte společnost tím, že oslovíte její zákaznickou podporu prostřednictvím e-mailu, živého chatu nebo sociálních médií. Pokud na odpověď čekáte několik dnů nebo dokonce týdnů, pravděpodobně vám tato firma nebude schopna poskytnout rychlou pomoc při řešení potíží ani když si od ní pořídíte systém.
Produkt není pravidelně aktualizován
Chcete-li získat představu o úrovni inovací, které daný CRM systém obdržel v poslední době, podívejte se na oznámení jejich společnosti a aktualizace produktů. Tyto informace snadno najdete na jejich blogu nebo domovské stránce. Frekvence aktualizací vám řekne, jak moc času věnují vylepšování svého produkt.
Napodobeniny systémů
Méně známé alternativy CRM se mohou na první pohled zdát jako skvělé, ale když se jejich CRM systém zhroutí, vaše firma utrpí náklady. Takové systémy poznáte tak že kopírují design důvěryhodného softwaru, na webech s recenzemi je jich málo nebo se vůbec nevyskytují a na sociálních sítích mají málo sledujících a příspěvků.
500 + recenzí od webů po celém světě s průměrným hodnocením hodnocením 4.1/5
Jak vybrat vhodné CRM pro vaší firmu
Výběr vhodného CRM přímo pro vás je nelehký úkol zvláště na současném trhu kde existuje mnoho různých řešení. Proto jsme tak pro vás vytvořili srovnání Bitrixu, s těmi nejpoužívanějšími CRM řešeními, díky kterému můžete porovnat všechny varianty a ověřit si, že je Bitrix24 pro vás nejlepším řešením.
Bitrix vs Zendesk
Bitrix vs FLOWii
Bitrix vs monday
Bitrix vs Zendesk
Bitrix vs FLOWii
Bitrix vs monday
Co si o Bitrix24 myslí zákazníci?
Pavel Jansa
IT process manager
Česká whisky s.r.o.
"Ze začátku jsme systém používali jen pro tvorbu webových stránek. Postupem jsme však nasadili i CRM a automatizace čímž nám vznikla přehledná evidence Dealů. Díky růstu firmy a nastalé pandemie, jsme začali využívat i zbylé funkce jako jsou projektmanagement, online meetingy, Cloud a videohovory. Bitrix24 se tak postupně stává naším centrálním nástrojem a nahrazuje ostatní systémy. Mobilní aplikace je určitě velkým přínosem na cestách."
Pavla Novotná
Managing Director CZ
ecokit s.r.o.
"Efektivní komunikace mezi členy našeho mezinárodního týmu je pro nás velmi důležitá a zásadně ovlivňuje kvalitu služeb. Než jsme narazili na Bitrix, otestovali jsme mnoho jiných cloudových CRM/ERP řešení, ale pouze Bitrix nabízel komplexní, intuitivní řešení pro všechny naše potřeby."
Co si o Bitrix24 myslí zákazníci?
Pavel Jansa
IT process manager
Česká whisky s.r.o.
"Ze začátku jsme systém používali jen pro tvorbu webových stránek. Postupem jsme však nasadili i CRM a automatizace čímž nám vznikla přehledná evidence Dealů. Díky růstu firmy a nastalé pandemie, jsme začali využívat i zbylé funkce jako jsou projektmanagement, online meetingy, Cloud a videohovory. Bitrix24 se tak postupně stává naším centrálním nástrojem a nahrazuje ostatní systémy. Mobilní aplikace je určitě velkým přínosem na cestách."
Pavla Novotná
Managing Director CZ
ecokit s.r.o.
"Efektivní komunikace mezi členy našeho mezinárodního týmu je pro nás velmi důležitá a zásadně ovlivňuje kvalitu služeb. Než jsme narazili na Bitrix, otestovali jsme mnoho jiných cloudových CRM/ERP řešení, ale pouze Bitrix nabízel komplexní, intuitivní řešení pro všechny naše potřeby."