implementace pro dodavatele fve (CASE STUDY)

Správný proces prodeje, od kontaktu až po instalaci FV systému, je obrovskou úsporou času. Využijte tento čas k růstu svého podnikání a získání více zákazníků. 

implementace pro dodavatele fve (CASE STUDY)

Správný proces prodeje, od kontaktu až po instalaci FV systému, je obrovskou úsporou času. Využijte tento čas k růstu svého podnikání a získání více zákazníků.

IMPLEMENTACE PRO DODAVATELE FVE (CASE STUDY)

Správný proces prodeje, od kontaktu až po instalaci FV systému, je obrovskou úsporou času. Využijte tento čas k růstu svého podnikání a získání více zákazníků.

Máme mnoho zkušeností s integrací pro dodavatele FVE a rádi vám upravíme vaši integraci na míru.

Máme mnoho zkušeností s integrací pro dodavatele FVE a rádi vám upravíme vaši integraci na míru.

Naše řešení vám pomůže 80% času

Systém Bitrix24 umožňuje automatizaci mnoha manuálních procesů, jako jsou například správa kontaktů, řízení prodejních příležitostí nebo fakturace. Díky automatizaci a centralizaci dat lze snadno sledovat stádia prodejního cyklu, což umožňuje rychlejší a efektivnější uzavírání obchodů. Kromě toho může Bitrix24 pomoci při plánování schůzek a úkolů, a tak ušetřit čas při organizaci pracovních dnů. V neposlední řadě vám pomůže usnadnit komunikaci v týmu a mezi týmem a zákazníky. Díky centralizaci dat a historii komunikace je snadné se vrátit ke starším konverzacím a mít tak přehled o průběhu prodejního cyklu.
Celkově lze říci, že Bitrix24 je účinný nástroj pro využití v prodeji fotovoltaiky, jelikož umožňuje efektivní automatizaci a centralizaci dat, plánování schůzek a úkolů a usnadňuje komunikaci v týmu a se zákazníky. To všechno vede k ušetření času a zvýšení efektivity prodeje.

Naše řešení vám pomůže 80% času

Systém Bitrix24 umožňuje automatizaci mnoha manuálních procesů, jako jsou například správa kontaktů, řízení prodejních příležitostí nebo fakturace. Díky automatizaci a centralizaci dat lze snadno sledovat stádia prodejního cyklu, což umožňuje rychlejší a efektivnější uzavírání obchodů. Kromě toho může Bitrix24 pomoci při plánování schůzek a úkolů, a tak ušetřit čas při organizaci pracovních dnů. V neposlední řadě vám pomůže usnadnit komunikaci v týmu a mezi týmem a zákazníky. Díky centralizaci dat a historii komunikace je snadné se vrátit ke starším konverzacím a mít tak přehled o průběhu prodejního cyklu.
Celkově lze říci, že Bitrix24 je účinný nástroj pro využití v prodeji fotovoltaiky, jelikož umožňuje efektivní automatizaci a centralizaci dat, plánování schůzek a úkolů a usnadňuje komunikaci v týmu a se zákazníky. To všechno vede k ušetření času a zvýšení efektivity prodeje.

Získáte 100% přehled o řízení zakázek

Náš systém umožňuje centralizaci a správu dat týkajících se zakázek, jako jsou například informace o zákaznících, fakturace, a stavu zakázek. Díky této centralizaci dat je snadné sledovat a spravovat stav zakázek, včetně sledování plateb, plánování schůzek a úkolů, a komunikace s týmem a zákazníky. Bitrix24 také umožňuje vytváření a přidělování úkolů pro jednotlivé členy týmu, což usnadňuje organizaci práce. Další výhodou je možnost vytváření a sledování reportů o řízení zakázek, což umožňuje lepší přehled o výkonnosti týmu a efektivitě procesů. Všechny tyto informace jsou k dispozici na jednom místě, což umožňuje získat 100% přehled o řízení zakázek. Díky centralizaci dat, plánování a přidělování úkolů a sledování výkonnosti týmu, umožňuje Bitrix24 efektivní řízení zakázek a zlepšení výkonnosti prodeje.

Získáte 100% přehled o řízení zakázek

Náš systém umožňuje centralizaci a správu dat týkajících se zakázek, jako jsou například informace o zákaznících, fakturace, a stavu zakázek. Díky této centralizaci dat je snadné sledovat a spravovat stav zakázek, včetně sledování plateb, plánování schůzek a úkolů, a komunikace s týmem a zákazníky. Bitrix24 také umožňuje vytváření a přidělování úkolů pro jednotlivé členy týmu, což usnadňuje organizaci práce. Další výhodou je možnost vytváření a sledování reportů o řízení zakázek, což umožňuje lepší přehled o výkonnosti týmu a efektivitě procesů. Všechny tyto informace jsou k dispozici na jednom místě, což umožňuje získat 100% přehled o řízení zakázek. Díky centralizaci dat, plánování a přidělování úkolů a sledování výkonnosti týmu, umožňuje Bitrix24 efektivní řízení zakázek a zlepšení výkonnosti prodeje.

A mnoho výhod, které CRM přináší

Využití CRM má v prodeji fotovoltaiky mnoho výhod. Jednou z těch klíčových je určitě zlepšení komunikace s potenciálními zákazníky a zlepšení kvality služeb. CRM systémy umožňují efektivní správu kontaktů a sledování komunikace s nimi, což umožňuje prodejcům zlepšit svou komunikaci a lépe porozumět potřebám svých zákazníků.

  • Další výhodou je efektivní správa prodejních procesů. CRM umožňuje správu a sledování prodejních příležitostí, což umožňuje prodejcům fotovoltaiky lépe sledovat prodejní cyklus a zlepšit svou schopnost uzavírat obchody.
  • CRM systémy také umožňují zákaznickou analýzu a sledování chování zákazníků, což umožňuje prodejcům fotovoltaiky lépe porozumět potřebám svých zákazníků a nabídnout jim lepší a přizpůsobené řešení.
  • Další výhodou je zlepšení koordinace v týmu a lepší spolupráce. CRM systémy umožňují prodejcům fotovoltaiky sdílet informace a koordinovat své aktivity, což umožňuje lépe vyřešit potřeby zákazníků.

A mnoho výhod, které CRM přináší

Využití CRM má v prodeji fotovoltaiky mnoho výhod. Jednou z těch klíčových je určitě zlepšení komunikace s potenciálními zákazníky a zlepšení kvality služeb. CRM systémy umožňují efektivní správu kontaktů a sledování komunikace s nimi, což umožňuje prodejcům zlepšit svou komunikaci a lépe porozumět potřebám svých zákazníků.


Další výhodou je efektivní správa prodejních procesů. CRM umožňuje správu a sledování prodejních příležitostí, což umožňuje prodejcům fotovoltaiky lépe sledovat prodejní cyklus a zlepšit svou schopnost uzavírat obchody.

CRM systémy také umožňují zákaznickou analýzu a sledování chování zákazníků, což umožňuje prodejcům fotovoltaiky lépe porozumět potřebám svých zákazníků a nabídnout jim lepší a přizpůsobené řešení.

Další výhodou je zlepšení koordinace v týmu a lepší spolupráce. CRM systémy umožňují prodejcům fotovoltaiky sdílet informace a koordinovat své aktivity, což umožňuje lépe vyřešit potřeby zákazníků.

Užitečné funkce Bitrix24 CRM

S Bitrix24 CRM získáte mnoho velice užitečných funkcí, které využijete ve všech částech vypracovávání zakázek. Od získání klienta přes komunikaci, podpis dokumentů až po finální kroky samotné instalace.

Užitečné funkce Bitrix24 CRM

S Bitrix24 CRM získáte mnoho velice užitečných funkcí, které využijete ve všech částech vypracovávání zakázek. Od získání klienta přes komunikaci, podpis dokumentů až po finální kroky samotné instalace.

generování dokumentů/faktur

Tato funkce vám umožní snadno a rychle generovat potřebné dokumenty přímo z obchodního případu na základě předem vytvořené šablony. Všechny důležité informace o klientovi, jako například jméno, adresa a další, jsou automaticky propisovány do dokumentu.

zadání zakázky s pomocí formu

Získání všech důležitých informací od zákazníka může být zdlouhavý proces. S Bitrix24 však můžete vytvořit formulář, který zákazník vyplní, a na jehož základě se automaticky vytvoří karta s příležitostí obsahující veškeré nezbytné informace pro úspěšné zahájení obchodu.

informování klienta a týmu o stavu zakázky

Díky přehledu o aktuální fázi zakázky můžete snadno informovat svůj tým nebo zákazníka o stavu objednávky. To lze udělat ručně přímo z karty zakázky nebo pomocí přizpůsobených automatizací, které vám pomohou efektivněji spravovat objednávky.

čtečka bar kódu

Čtečka bar kódů umožňuje efektivní a přesné sledování skladových zásob, což zlepšuje jejich správu a minimalizuje riziko chyb při inventuře a objednávkách.

skenování QR kódu

Tato funkce umožňuje vložení QR kódu s odkazem na formulář vytvořený v rámci vašeho Bitrix24 účtu, který se vztahuje k fotovoltaickému zařízení. V případě jakéhokoli selhání zařízení zákazník nemusí podstupovat zdlouhavý proces spojený s řešením opravy prostřednictvím zákaznické podpory. Stačí mu pouze vyplnit formulář s popisem problému a po jeho odeslání se automaticky vytvoří nový požadavek v rámci vaší CRM.

Přehledná prodejní pipeline

Jako zásadní součást provozu příjmů společnosti pomáhá software pro správu prodejní pipeline týmům prodejců zefektivnit prodejní proces a vyvinout účinné strategie pro zvýšení prodeje. Bitrix24 nabízí efektivní správu prodejní pipeline a navíc více než 35 podnikových nástrojů, které pomáhají řídit vaši firmu.

Komunikace z jednoho místa

Pomocí Bitrix24 můžete řídit veškerou svou komunikaci se zákazníky z jednoho místa. A to jak přímo se zákazníkem z jeho karty v CRM nebo vaší komunikaci se zákazníky na sociálních sítích s pomocí modulu kontaktní centrum které slouží jako omnichannel který pomůže vám s lepším řízením kampaní na sociálních sítích.

Prodejní pipeline

Jako zásadní součást provozu příjmů společnosti pomáhá software pro správu prodejní pipeline týmům prodejců zefektivnit prodejní proces a vyvinout účinné strategie pro zvýšení prodeje. Bitrix24 nabízí efektivní správu prodejní pipeline a navíc více než 35 podnikových nástrojů, které pomáhají řídit vaši firmu.

Prodejní pipeline

Jako zásadní součást provozu příjmů společnosti pomáhá software pro správu prodejní pipeline týmům prodejců zefektivnit prodejní proces a vyvinout účinné strategie pro zvýšení prodeje. Bitrix24 nabízí efektivní správu prodejní pipeline a navíc více než 35 podnikových nástrojů, které pomáhají řídit vaši firmu.

Komunikace z jednoho místa

Pomocí Bitrix24 můžete řídit veškerou svou komunikaci se zákazníky z jednoho místa. A to jak přímo se zákazníkem z jeho karty v CRM nebo vaší komunikaci se zákazníky na sociálních sítích s pomocí modulu kontaktní centrum, které slouží jako omnichannel, který pomůže vám s lepším řízením kampaní na sociálních sítích.

Komunikace z jednoho místa

Pomocí Bitrix24 můžete řídit veškerou svou komunikaci se zákazníky z jednoho místa. A to jak přímo se zákazníkem z jeho karty v CRM nebo vaší komunikaci se zákazníky na sociálních sítích s pomocí modulu kontaktní centrum, které slouží jako omnichannel, který pomůže vám s lepším řízením kampaní na sociálních sítích.

Systém Bitrix24 nabízíme jako jediní v České republice plně v češtině.

Systém Bitrix24 nabízíme jako jediní v České republice plně v češtině.

Inventory management

Bitrix24 inventory management nabízí mnoho výhod pro správu skladových zásob a inventáře. Systém umožňuje snadno sledovat stav skladových zásob, včetně počtu položek na skladě, počtu prodaných kusů a počtu kusů v rámci jednotlivých objednávek. 

Inventory management

Bitrix24 inventory management nabízí mnoho výhod pro správu skladových zásob a inventáře. Systém umožňuje snadno sledovat stav skladových zásob, včetně počtu položek na skladě, počtu prodaných kusů a počtu kusů v rámci jednotlivých objednávek. 

Díky tomu je možné plánovat objednávky včas, aby se minimalizovaly ztráty způsobené nedostatkem zboží, nebo naopak, aby se předešlo přebytku zboží na skladě. Bitrix24 také umožňuje snadnou inventuru zboží a sledování jeho pohybu což vám pomůže mít nad jeho pohybem plnou kontrolu.

Další výhodou je integrace s fakturačním systémem, což umožňuje snadnou správu faktur a objednávek. Díky tomu je možné snadno vytvářet a odesílat faktury zákazníkům.

 

Inventory management

Bitrix24 inventory management nabízí mnoho výhod pro správu skladových zásob a inventáře. Systém umožňuje snadno sledovat stav skladových zásob, včetně počtu položek na skladě, počtu prodaných kusů a počtu kusů v rámci jednotlivých objednávek. 

Díky tomu je možné plánovat objednávky včas, aby se minimalizovaly ztráty způsobené nedostatkem zboží, nebo naopak, aby se předešlo přebytku zboží na skladě. Bitrix24 také umožňuje snadnou inventuru zboží a sledování jeho pohybu což vám pomůže mít nad jeho pohybem plnou kontrolu.

Další výhodou je integrace s fakturačním systémem, což umožňuje snadnou správu faktur a objednávek. Díky tomu je možné snadno vytvářet a odesílat faktury zákazníkům.

 

Díky tomu je možné plánovat objednávky včas, aby se minimalizovaly ztráty způsobené nedostatkem zboží, nebo naopak, aby se předešlo přebytku zboží na skladě. Bitrix24 také umožňuje snadnou inventuru zboží a sledování jeho pohybu což vám pomůže mít nad jeho pohybem plnou kontrolu.

Další výhodou je integrace s fakturačním systémem, což umožňuje snadnou správu faktur a objednávek. Díky tomu je možné snadno vytvářet a odesílat faktury zákazníkům. 

Plný přehled o zásilkách: od dodavatele k zákazníkovi 

S Bitrix24 získáte plnou kontrolu a přehled o vašich zásilkách a to ve všech fázích jejích přeprav. Od doby kdy je zásilka na skladě, přes její přípravu k odeslání až po přijetí zásilky zákazníkem.


Spravujte více skladů prostřednictvím jediného řídicího panelu 

Pokud máte zboží uložené v několika skladech, je důležité mít úplnou kontrolu nad jeho aktuálním stavem. S funkcí Inventory Management můžete pohodlně vidět stav všech svých skladů na jednom místě.


Integrace s Bitrix24 CRM a produktovým katalogem 

Díky plnému propojení modulu inventory management se CRM můžete přehledněji pracovat se zbožím které se v jednotlivých zakázkách nachází, například jeho rezervací na skladě při přidání do obchodní příležitosti.


Aktualizace objednávek a zásob v reálném čase 

Všechny informace o zásilkách se dějí v reálném čase a tak máte vždy ty nejaktuálnější informace o vašich zásilkách a stavu vašich skladů na dosah ruky.


Podpora integrace se systémem Pohoda

Systém Bitrix24 podporuje integraci se softwarem Pohoda což přináší mnoho výhod pro podnikatele a firmy. Díky této integraci lze snadno propojit ekonomický software s CRM systémem, což umožňuje efektivněji řídit obchodní procesy a snižovat náklady na administrativu. Pohoda umožňuje například automatizované vytváření faktur, sledování skladových zásob a vedení účetnictví, zatímco Bitrix poskytuje nástroje pro správu kontaktů, projektů a obchodních příležitostí. Díky propojení těchto dvou systémů mohou firmy snadno a rychle získávat přehled o svých obchodních aktivitách a lépe řídit svůj podnikový ekosystém.

Plný přehled o zásilkách: od dodavatele k zákazníkovi 

S Bitrix24 získáte plnou kontrolu a přehled o vašich zásilkách a to ve všech fázích jejích přeprav. Od doby kdy je zásilka na skladě, přes její přípravu k odeslání až po přijetí zásilky zákazníkem.


Spravujte více skladů prostřednictvím jediného řídicího panelu 

Pokud máte zboží uložené v několika skladech, je důležité mít úplnou kontrolu nad jeho aktuálním stavem. S funkcí Inventory Management můžete pohodlně vidět stav všech svých skladů na jednom místě.


Integrace s Bitrix24 CRM a produktovým katalogem 

Díky plnému propojení modulu inventory management se CRM můžete přehledněji pracovat se zbožím které se v jednotlivých zakázkách nachází, například jeho rezervací na skladě při přidání do obchodní příležitosti.


Aktualizace objednávek a zásob v reálném čase 

Všechny informace o zásilkách se dějí v reálném čase a tak máte vždy ty nejaktuálnější informace o vašich zásilkách a stavu vašich skladů na dosah ruky.


Stále si nejste jistí nebo máte dotaz ohledně toho jak by Bitrix mohl pomoci i vašemu podnikání? Sjednejte si s námi schůzku a mi s vámi probereme zdali je Bitrix24 vhodným řešením i pro vaši firmu.

Stále si nejste jistí nebo máte dotaz ohledně toho, jak by Bitrix mohl pomoci i vašemu podnikání? Sjednejte si s námi schůzku a my s vámi probereme, zdali je Bitrix24 vhodným řešením i pro vaši firmu.

We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
Zaškrnutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů Learn more about our cookie policy.
Change preferences Accept all
Cookies