Omnichannel

Oslovte své potenciální i stávající klienty tím nejefektivnějším způsobem – ať už je to přes Facebook, e-mail, telefonní hovory nebo messenger. Sledujte všechny své marketingové a prodejní metriky pomocí modulu Sales Intelligence.

Omnichannel

Oslovte své potenciální i stávající klienty tím nejefektivnějším způsobem. Sledujte všechny své marketingové a prodejní metriky pomocí modulu Sales Intelligence.

OMNICHANNEL

Oslovte své potenciální i stávající klienty tím nejefektivnějším způsobem. Sledujte všechny své marketingové a prodejní metriky pomocí modulu Sales Intelligence.

Omnichannel jako pojem představuje strategii, která si klade za cíl efektivně komunikovat se zákazníkem prostřednictvím všech dostupných kanálů.  

Omnichannel jako pojem představuje strategii, která si klade za cíl efektivně komunikovat se zákazníkem prostřednictvím všech dostupných kanálů.  

Proč používat omnichannel

Vše vjednom. Vaše komunikační kanály spravujete efektivně z jednoho místa. Všechny informace se zároveň propisují do CRM, díky čemuž máte o všem přehled a nic vám neunikne.

Proč používat omnichannel

Vše vjednom. Vaše komunikační kanály spravujete efektivně z jednoho místa. Všechny informace se zároveň propisují do CRM, díky čemuž máte o všem přehled a nic vám neunikne.

Proč používat omnichannel

Vše vjednom. Vaše komunikační kanály spravujete efektivně z jednoho místa. Všechny informace se zároveň propisují do CRM, díky čemuž máte o všem přehled a nic vám neunikne.

Sociální média na jednom místě 

Máte Facebook, Whatsapp, Instagram a nebaví vás stále přepínat mezi účty? Spravujte je z jednoho místa a mějte přehled o všech najednou.
Facebook

Připojte svůj facebookový profil ke svému kontaktnímu centru a zvládejte veškerou svou konverzaci s klienty na sociální síti pohodlně z jednoho místa.

WhatsApp

Poskytněte vašim klientům více možností, jak se s vámi spojit. Integrujte na svou webovou stránku WhatsApp widget a zůstaňte s nimi v kontaktu.

Instagram

Komunikujte se svými zákazníky na sociální síti instagram pohodlně a to z prostředí kontaktního centra přímo ve vašem bitrixu

Bitrix24 kontaktní centrum = Více spokojených zákazníků

Sjednocení vašich kanálů vynese vaše podnikání na zcela novou úroveň

Díky používání kontaktního centra bude komunikace se zákazníky rychlejší, což přispěje ke zvýšení spokojenosti zákazníků

E-maily

Připojte si vaše e-mailové schránky do Bitrixu a spravujte je z jednoho místa. Všechny informace vč. historie komunikace vidíte přehledně u svých kontaktů.

E-maily

Připojte si vaše emailové schránky do Bitrixu a za pár kliknutí je spravujte z jednoho místa. Všechny informace vč. historie komunikace vidíte přehledně u svých kontaktů.

E-maily

Připojte si vaše emailové schránky do Bitrixu a za pár kliknutí je spravujte z jednoho místa. Všechny informace vč. historie komunikace vidíte přehledně u svých kontaktů.

Integrace Facebook Lead Ads


Zahajujte/přijímejte hovory 24/7


Levnější než Skype nebo Zoom


integrace Instagram Business


Integrace Facebook Lead Ads


Zahajujte/přijímejte hovory 24/7


Levnější než Skype nebo Zoom


integrace Instagram Business


Telefonie 

Bitrix24 telefonie vám umožňuje pronajmout si místní telefonní čísla, připojit vlastní ústřednu, nastavit fronty a přesměrování hovorů a mnoho dalšího.
Vylepšené řešení VoIP telefonie

Funkce nahrávání hovorů, směrování, přesměrování, přepis, a mnoho dalšího.

Integrace se CRM 

Systém automaticky zjišťuje přítomnost příchozího telefonního čísla v CRM a umožnuje směrování zákazníka na jeho přiřazeného obchodního zástupce nebo konkrétní oddělení.


Rozšiřující funkcionality 

Bitrix24 přináší další funkce které vám usnadní komunikaci s vašimi klienty například vytvoření seznamu pro hromadné navolávání, přidání widgetu pro zpětné volání, posílání SMS přímo ze systému a dalších.

CRM Formuláře

Získávejte nové poptávky a kontakty pomocí webových formulářů, které si vložíte na své stránky. Jejich vytvoření vám zabere pár minut.

Telefonie 

Bitrix24 telefonie vám umožňuje pronajmout si místní telefonní čísla, připojit vlastní ústřednu, nastavit fronty a přesměrování hovorů a mnoho dalšího.
Vylepšené řešení VoIP telefonie

Funkce nahrávání hovorů, směrování, přesměrování, přepis, a mnoho dalšího.

 

Integrace se CRM 

Systém automaticky zjišťuje přítomnost příchozího telefonního čísla v crm a umožnuje směrování zákazníka na jeho přiřazeného obchodního zástupce nebo konkrétní oddělení.

Rozšiřující funkcionality

Bitrix24 přináší další funkce které vám usnadní komunikaci s vašimi klienty například vytvoření seznamu pro hromadné navolávání, přidání widgetu pro zpětné volání, posílání sms přímo ze systému a dalších.

CRM formuláře

Získávejte nové poptávky a kontakty pomocí webových formulářů, které si vložíte na své stránky. Jejich vytvoření vám zabere pár minut.

CRM formuláře

Získávejte nové poptávky a kontakty pomocí webových formulářů, které si vložíte na své stránky. Jejich vytvoření vám zabere pár minut.

Website widget

Live chat

Komunikujte s vašimi klienty pomocí live chatu, který si snadno vložíte na své stránky. Díky tomu můžete v reálném čase odbavit požadavky vašich zákazníků.

Callback

Preferuje zákazník telefonickou komunikaci nebo není žádný operátor na příjmu? Stačí, když vám na sebe nechá kontakt a vy mu zavoláte zpět hned, jakmile to bude možné.

CRM Formuláře

Šetřete váš čas a peníze tím, že v chatu pošlete klientovi formulář, kde může vyplnit veškeré potřebné informace. Díky tomu bude mít operátor více času věnovat se řešení požadavku.

Analýza a statistiky

Statistiky konverzací a hovorů vám pomohou vyhodnotit nejoblíbenější kanál u vašich zákazníků, efektivitu vašich zaměstnanců, průměrnou dobu odpovědi, míru spokojenosti atd.
Můžete vytvářet reporty o celkovém počtu hovorů a také sledovat práci svých operátorů.

Analýza a statistiky

Statistiky konverzací a hovorů vám pomohou vyhodnotit nejoblíbenější kanál u vašich zákazníků, efektivitu vašich zaměstnanců, průměrnou dobu odpovědi, míru spokojenosti atd. Můžete vytvářet reporty o celkovém počtu hovorů a také sledovat práci svých operátorů.

Analýza a statistiky

Statistiky konverzací a hovorů vám pomohou vyhodnotit nejoblíbenější kanál u vašich zákazníků, efektivitu vašich zaměstnanců, průměrnou dobu odpovědi, míru spokojenosti atd. Můžete vytvářet reporty o celkovém počtu hovorů a také sledovat práci svých operátorů.

Pokročilé reporty


Pracovní hodiny


IVR (Interactive voice response)


Integrace s Bitrix CRM


Pokročilé reporty


Pracovní hodiny


IVR (Interactive voice response)


Integrace s Bitrix CRM


Více než kontaktní centrum

Být součástí ekosystému Bitrix24 znamená mít přístup nejen ke kontaktnímu centru, ale ke všem nástrojům, které obsahuje.

Více než kontaktní centrum

Být součástí ekosystému Bitrix24 znamená mít přístup nejen ke kontaktnímu centru, ale ke všem nástrojům, které obsahuje.
Free
Začněte pracovat online a zvyšte své prodeje se CRM

100% Zdarma

  • 100 vyplněných formulářů
  • 1 kanál
  • Live chat
  • Widget
  • Facebook, Instagram, Telegram, Zařazení do fronty a pravidla pro zpracování požadavků
  • CRM integrace
Vyzkoušet
basic
Efektivní spolupráce pro malé podniky a prodejní týmy

1 250 Kč
49 €
měsíčně*

  • Neomezeně
  • 2 kanály
  • Live chat
  • Widget
  • Facebook, Instagram, WhatsApp, Telegram, Viber, Apple Business Chat, Instant WhatsApp, Zařazení do fronty a pravidla pro zpracování požadavků, Klientské hodnocení konverzací, Statistiky hovorů, Statistiky kanálů
  • CRM integrace
  • Vestavěná telefonie
  • Evidence e-mailů
  • Napojení telefonní ústředny
  • Bitrix24.Market
Objednat
standard
Pokročilá spolupráce pro celou vaši společnost a pracovní skupiny

2 500 Kč
99 €
měsíčně*

  • Neomezeně
  • 10 kanálů
  • Live chat
  • Widget
  • Facebook, Instagram, WhatsApp, Telegram, Viber, Apple Business Chat, Instant WhatsApp, Zařazení do fronty a pravidla pro zpracování požadavků, Klientské hodnocení konverzací, Statistiky hovorů, Statistiky kanálů, Statistika chatu
  • CRM integrace
  • Vestavěná telefonie
  • Evidence e-mailů
  • Napojení telefonní ústředny
  • Bitrix24.Market
Objednat
Professional
Maximální automatizace prodeje a obchodních procesů

5 000 Kč
199 €
měsíčně*

  • Neomezeně
  • Neomezený počet kanálů
  • Live chat
  • Widget
  • Facebook, Instagram, WhatsApp, Telegram, Viber, Apple Business Chat, Instant WhatsApp, Zařazení do fronty a pravidla pro zpracování požadavků, Klientské hodnocení konverzací, Statistiky hovorů, Statistiky kanálů,Statistika chatu
  • CRM integrace
  • Vestavěná telefonie
  • Evidence e-mailů
  • Napojení telefonní ústředny
  • Bitrix24.Market
Objednat

We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
Zaškrnutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů Learn more about our cookie policy.
Change preferences Accept all
Cookies