crm a prodej

CRM shromažďuje data zákazníků, jako je historie nákupů, vzorce chování a preference, aby identifikoval jejich potřeby a vytvořil personalizované nabídky, které budou pravděpodobně pro zákazníky vysoce relevantní a tím zvýší nejen tržby a příjmy, ale také spokojenost zákazníků se službou. 

CRM A PRODEJ

CRM shromažďuje zákaznická data, jako je historie nákupů, vzorce chování a preference, aby identifikoval jejich potřeby a vytvořil personalizované nabídky, které budou pravděpodobně pro zákazníky vysoce relevantní a zvýší nejen tržby a příjmy, ale také spokojenost zákazníků se službou.

Správa potenciálních zákazníků, komunikace s klienty a uzavírání obchodů, to vše z jednoho místa

Správa potenciálních zákazníků, komunikace s klienty a uzavírání obchodů to vše z jednoho místa

CRM pro váš obchodní tým

Komunikujte se svými zákazníky efektivně a z jednoho místa. Zvyšte díky Bitrix24.CRM své prodeje a zkvalitněte nabízené služby. Zlepšete podporu svých obchodních zástupců. Evidujte veškeré aktivity s klienty a partnery v CRM. Výsledkem bude přehledný systém, který je možné napojit na marketingové nástroje.

Spojte se s naším týmem a zjistěte, jak by Bitrix.CRM mohlo pomoci s vašimi prodeji.

Automatické reakce

Ulehčete si práci s evidencí příchozích klientských komunikací. Bitrix24.CRM automaticky reaguje na vnější i vnitřní podněty pro práci s obchodními případy jako například:
  • Příchozí email, otevření emailu, kliknutí na odkaz
  • Příchozí telefonní hovory
  • Příchozí zprávy na chat
  • Potvrzení formuláře
  • Informace z externího zdroje (webhook)

Integrace emailu v CRM

  • Propojení emailové schránky s CRM
  • Vytváření obchodních příležitostí nebo kontaktů přímo z emailového rozhraní
  • Sdílení schránek napříč týmem
  • Správa emailových marketingových kampaní
  • Přehled statistických dat
  • Automatizace

Telefonní integrace CRM

  • Správa odchozích i příchozích hovorů z webového rozhraní
  • Nahrávání hovorů
  • Distribuce hovorů podle definovaných pravidel
  • IVR
  • Hlasová schránka
  • Pronájem telefonního čísla
  • Napojení na telefonní ústřednu pomocí SIP/REST

Integrace CRM live chat

  • Live chat okno vložitelné do jakékoli webové stránky
  • Distribuce komunikace podle definovaných pravidel
  • Automatická úvodní zpráva
  • Zobrazení informací, odkud komunikace byla započata
  • Reporty a statistiky
  • Možnost napojení komunikace na chatbota

Messenger a sociální sítě

  • Integrace dalších komunikačních kanálů
  • Messenger
  • Instagram
  • WhatsApp
  • Telegram
  • Viber
  • Apple Messages for Business

Pravidla automatizace

Díky jednoduchému rozhraní pro vytváření samospustitelných akcí v rámci celého CRM získáte bezkonkurenční nástroj pro usnadnění každodenní rutinní práce. Je pro vás připravena celá paleta zjednodušení:
  • Odeslání e-mailu, SMS, notifikace
  • Změna stavu potenciálu či obchodní příležitosti
  • Přiřazení zodpovědné osobě
  • Vytváření úkolů
  • Plánování schůzek či telefonních hovorů
  • Komunikace s externími systémy

Tvorba dokumentů

Vytvářejte dokumenty na jedno kliknutí a udržujte jednotný vzhled celé vaší agendy. Použijte přednastavené šablony nebo si vytvořte své vlastní.

Do souboru můžete automaticky přidávat podpisy či razítka. Ke každému typu lze vytvořit vlastní číslovací řadu, která vám usnadní orientaci.

CRM pro váš obchodní tým

Komunikujte se svými zákazníky efektivně a z jednoho místa. Zvyšte díky Bitrix24.CRM své prodeje a zkvalitněte nabízené služby. Zlepšete podporu svých obchodních zástupců. Evidujte veškeré aktivity s klienty a partnery v CRM. Výsledkem bude přehledný systém, který je možné napojit na marketingové nástroje. 

Spojte se s naším týmem a zjistěte, jak by Bitrix.CRM mohlo pomoci s vašimi prodeji.

Automatické reakce

Ulehčete si práci s evidencí příchozích klientských komunikací. Bitrix24.CRM automaticky reaguje na vnější i vnitřní podněty pro práci s obchodními případy jako například:

  • Příchozí email, otevření emailu, kliknutí na odkaz
  • Příchozí telefonní hovory
  • Příchozí zprávy na chat
  • Potvrzení formuláře
  • Informace z externího zdroje (webhook)

Pravidla automatizace

Díky jednoduchému rozhraní pro vytváření samospustitelných akcí v rámci celého CRM získáte bezkonkurenční nástroj pro usnadnění každodenní rutinní práce. Je pro vás připravena celá paleta zjednodušení:

  • Odeslání e-mailu, SMS, notifikace
  • Změna stavu potenciálu či obchodní příležitosti
  • Přiřazení zodpovědné osobě
  • Vytváření úkolů
  • Plánování schůzek či telefonních hovorů
  • Komunikace s externími systémy
  • A mnoho dalších

Tvorba dokumentů

Vytvářejte dokumenty na jedno kliknutí a udržujte jednotný vzhled celé vaší agendy. Použijte přednastavené šablony nebo si vytvořte své vlastní.

Do souboru můžete automaticky přidávat podpisy či razítka. Ke každému typu lze vytvořit vlastní číslovací řadu, která vám usnadní orientaci.


We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
Zaškrnutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů Learn more about our cookie policy.
Accept all Decline all Change preferences
Cookies