Supernova: Exploze nových vychytávek pro vaše léto!

Rozrůstejte své podnikání rychleji a chytřeji s novým updatem Bitrix24 Supernova plným zásadních vylepšení, která optimalizují vaše pracovní postupy a zvyšují vaší efektivitu v roce 2024.

Supernova: Exploze nových vychytávek pro vaše léto!

Rozrůstejte své podnikání rychleji a chytřeji s novým updatem Bitrix24 Supernova plným zásadních vylepšení, která optimalizují vaše pracovní postupy a zvyšují vaší efektivitu v roce 2024.


FLOWS

Flows jsou chytrým způsobem, jak vizualizovat úkoly spojené s konkrétním procesem ve vaší firmě (např. schvalování právních dokumentů). Díky flow může každý snadno vidět, jaká je aktuální pracovní zátěž, a odhalit úzká místa, což pomáhá zvýšit efektivitu práce.

Jak to funguje?

  1. Flow představuje úkoly, které jsou obvykle přiřazeny konkrétnímu oddělení. Každý zaměstnanec může vytvořit úkol a přidat ho do flow.
  2. Po přidání do flow je úkol automaticky zařazen do fronty na základě aktuálního pracovního zatížení.
  3. Jakmile jsou úkoly ve frontě postupně dokončovány, manažer získává v reálném čase flow statistiky: čas potřebný k dokončení úkolu, čas ve frontě, efektivitu flow atd.
  4. Na základě statistik může manažer regulovat flow omezením počtu příchozích úkolů nebo ručním delegováním úkolů ve frontě konkrétním zaměstnancům.

Přehledný dohled nad úkoly

Kdykoli můžete zkontrolovat, co se děje s konkrétním úkolem

Správa pracovní zátěže

Flows jsou ideálním nástrojem pro řízení pracovního zatížení vašich zaměstnanců.

Rychlé odstranění překážek

Jakoukoliv překážku, která brání procesu, lze rychle identifikovat a odstranit.

Zvýšení výkonosti vaší firmy

Optimalizací pracovních procesů snadno docílíte zvýšení efektivity práce.


Bitrix24 Sync 

Představujeme vám novou, aktualizovanou a vylepšenou verzi našich videohovorů, nyní pod názvem Bitrix24 Sync. Stále vám pomáhá udržovat firmu pohromadě a usnadňuje spolupráci — jen jsme jí dali nový vzhled a vylepšili funkce.

Vylepšené sdílení obrazovky

Nyní mohou různí uživatelé sdílet své obrazovky současně během videohovoru.

100+
účastníků

Pozvěte celou svou společnost na online meeting, i když máte více než 100 zaměstnanců.

Nové zvukové efekty

Naše nové zvukové efekty vám zpříjemní přípravu na hovor.

Informace z hovoru v jednom chatu

Každý video hovor má svůj vlastní chat, který zůstává se všemi zprávami i po skončení hovoru.



Vyzkoušejte nový Bitrix24 na svém telefonu




Mobilní check-in 

Řízení vzdáleného nebo hybridního týmu může vést k nesourodé komunikaci a nedostatečné kontrole. Náš nový check-in nástroj vám umožní vidět, kteří z vašich zaměstnanců již zahájili svůj pracovní den, a organizovat práci efektivněji. 

Jak to funguje?

  1. Zaměstnanec zahájí svůj pracovní den zasláním uvítací zprávy a volitelně selfie nebo polohy do týmového chatu. 
  2. Všichni v týmu vidí zprávu a mohou na ni komentovat nebo jednoduše zanechat reakci. 
  3. Jakmile se přihlásí více lidí, můžete vidět, kdo je připraven začít pracovat a kde se aktuálně nachází jako kontext. 

Skvělé pro řízení týmu na dálku

Check-in pomáhá synchronizovat úsilí vašeho týmu napříč různými lokalitami a dokonce i časovými zónami.

Nový Start do Pracovního Dne

Tento nástroj je skvělý způsob, jak oživit standardní ranní pracovní rutinu.

Ideální pro teambuilding 

Pomáhá budovat silnější vztahy v rámci týmu (zejména pro vzdálené pracovníky).


Automatizované solutions 

Univerzální workflow automatizace je konečně tady! Nová automatizovaná řešení v Bitrix24 vám umožňují nastavit automatizovaný workflow od základu a přizpůsobit jej potřebám téměř jakéhokoli procesu — od náboru a onboardingu zaměstnance až po organizaci firemní akce.

Plně přizpůsobitelné

Vytvořte novou entitu ve vašem CRM s úplně vlastními poli, fázemi a automatizačními pravidly

Ideální pro velké firmy

Automatizovaná řešení fungují nejlépe pro týmy o 150 a více lidech, což vede ke zvýšení efektivity.

Přizpůsobitelná Automatizace

Můžete nastavit automatizaci od základů tak, aby vyhovovala jakémukoli stávajícímu workflow.

Plně transparentní workflows

Pomáhá budovat silnější vztahy v rámci týmu (zejména pro vzdálené pracovníky).


Channels

Channels nabízejí spoustu nových skvělých způsobů komunikace v Bitrix24 — jak firemní, tak neformální. Vytvořte kanál pro firemní oznámení, zaškolení zaměstnanců nebo novinky z oboru, abyste mohli snadno vzájemně sdílet informace

Přizpůsobitelná  oprávnění

Můžete nastavit přístupová oprávnění pro každý Channel: čtení, komentování, přidávání příspěvků atd.

Detailní výpis statistiky

Analyzujte aktivitu v konkrétním Channelům získáním statistik o zhlédnutí, komentářích atd. 

Rozhodujte o přístupu

Je na vás, abyste se rozhodli, kdo se může připojit k vašim Channelům: pouze vaši zaměstnanci nebo vybraní externí uživatelé 

Automatizace správy uživatelů

Nováčci mohou být automaticky přidáni do Channelů (propuštění zaměstnanci automaticky ztratí přístup) 


CoPilot Pro

Použijte mnoho nových vylepšení našeho AI asistenta: knihovna příkazů, CoPilot role, mobilní CoPilot a další.

Knihovna Promptů

Sdílejte nejlepší a nejužitečnější prompty se svými kolegy, aby je mohli znovu použít v podobných situacích.

Flexibilní přístup

Pokud vám dojdou bezplatné požadavky CoPilot ve vašem plánu, můžete si zakoupit jednorázový kredit, který vám poskytne dalších 2 500 požadavků. To je skvělý způsob, jak využít více CoPilot, aniž byste museli upgradovat svůj plán Bitrix24.

Role pro CoPilota

Přiřaďte CoPilotovi určitou roli (např. marketingový specialista, webový vývojář, finanční analytik atd.), abyste získali ještě přesnější a odbornější výsledky na vaše dotazy.

Chatujete s CoPilotem

Pozvěte své spolupracovníky do chatu s CoPilotem zmíněním jejich uživatelského jména. A nebo můžete přidat CoPilota do existující skupinové konverzace a použít ho k generování textů a vytváření souhrnů.

Mobilní CoPilot

CoPilot je konečně dostupný v naší mobilní aplikaci! Nachází se pohodlně v menu chatu a umožňuje vám rychle využít našeho AI asistenta na cestách.

Prozkoumejte další nejnovější inovace a vylepšení, které jsme implementovali do Bitrix24. Naše nové funkce jsou navrženy tak, aby vám usnadnily práci, zlepšily efektivitu a poskytly vám větší flexibilitu.




Univerzální aktivity 

Univerzální aktivity v CRM jsou skvělým způsobem, jak organizovat a plánovat práci vašeho týmu. Nyní můžete v CRM vytvořit aktivitu, přidat ji do kalendáře, pozvat další členy týmu, připojit odkaz a mnoho dalšího.

  • Snadnější plánování dne díky integraci s Bitrix24 Calendar 
  • Bezproblémová spolupráce: přidání spolupracovníku na jedno kliknutí
  • Zjednodušené pracovní postupy v CRM

e-Signature pro HR 

e-Signature je skvělým doplňkem našich automatizačních nástrojů. Umožňuje vám prohlížet a podepisovat HR dokumenty vaší společnosti přímo v Bitrix24.

  • Funguje pro pracovní smlouvy, schvalování dovolených atd. 
  • Zcela transparentní 
  • Dostupný i v mobilním telefonu
  • Hromadné e-podepisování (pro 100+ zaměstnanců a více) 
  • Nastavitelná přístupová oprávnění

Nové řídicí panely BI Builderu

Rozšiřujeme výběr datasetů v našem BI Builderu o spoustu nových, včetně:

  • Tasks
  • Smart Processes
  • Workflows
  • Produktový katalog

Kromě toho zavádíme různé role v BI Builder (read-only, editing, atd.). Přidělením těchto rolí jednotlivým členům vašeho týmu můžete snadno chránit citlivá data a optimalizovat proces práce s reporty.

We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
Zaškrnutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů Learn more about our cookie policy.
Accept all Decline all Change preferences
Cookies