Naše řešení vám pomůže 80% času
Celkově lze říci, že Bitrix24 je účinný nástroj pro využití v prodeji fotovoltaiky, jelikož umožňuje efektivní automatizaci a centralizaci dat, plánování schůzek a úkolů a usnadňuje komunikaci v týmu a se zákazníky. To všechno vede k ušetření času a zvýšení efektivity prodeje.
Naše řešení vám pomůže 80% času
Celkově lze říci, že Bitrix24 je účinný nástroj pro využití v prodeji fotovoltaiky, jelikož umožňuje efektivní automatizaci a centralizaci dat, plánování schůzek a úkolů a usnadňuje komunikaci v týmu a se zákazníky. To všechno vede k ušetření času a zvýšení efektivity prodeje.
Získáte 100% přehled o řízení zakázek
Získáte 100% přehled o řízení zakázek
A mnoho výhod, které CRM přináší
- Další výhodou je efektivní správa prodejních procesů. CRM umožňuje správu a sledování prodejních příležitostí, což umožňuje prodejcům fotovoltaiky lépe sledovat prodejní cyklus a zlepšit svou schopnost uzavírat obchody.
- CRM systémy také umožňují zákaznickou analýzu a sledování chování zákazníků, což umožňuje prodejcům fotovoltaiky lépe porozumět potřebám svých zákazníků a nabídnout jim lepší a přizpůsobené řešení.
- Další výhodou je zlepšení koordinace v týmu a lepší spolupráce. CRM systémy umožňují prodejcům fotovoltaiky sdílet informace a koordinovat své aktivity, což umožňuje lépe vyřešit potřeby zákazníků.
A mnoho výhod, které CRM přináší
Další výhodou je efektivní správa prodejních procesů. CRM umožňuje správu a sledování prodejních příležitostí, což umožňuje prodejcům fotovoltaiky lépe sledovat prodejní cyklus a zlepšit svou schopnost uzavírat obchody.
CRM systémy také umožňují zákaznickou analýzu a sledování chování zákazníků, což umožňuje prodejcům fotovoltaiky lépe porozumět potřebám svých zákazníků a nabídnout jim lepší a přizpůsobené řešení.
Další výhodou je zlepšení koordinace v týmu a lepší spolupráce. CRM systémy umožňují prodejcům fotovoltaiky sdílet informace a koordinovat své aktivity, což umožňuje lépe vyřešit potřeby zákazníků.
Užitečné funkce Bitrix24 CRM
Užitečné funkce Bitrix24 CRM
generování dokumentů/faktur
Tato funkce vám umožní snadno a rychle generovat potřebné dokumenty přímo z obchodního případu na základě předem vytvořené šablony. Všechny důležité informace o klientovi, jako například jméno, adresa a další, jsou automaticky propisovány do dokumentu.
zadání zakázky s pomocí formu
Získání všech důležitých informací od zákazníka může být zdlouhavý proces. S Bitrix24 však můžete vytvořit formulář, který zákazník vyplní, a na jehož základě se automaticky vytvoří karta s příležitostí obsahující veškeré nezbytné informace pro úspěšné zahájení obchodu.
informování klienta a týmu o stavu zakázky
Díky přehledu o aktuální fázi zakázky můžete snadno informovat svůj tým nebo zákazníka o stavu objednávky. To lze udělat ručně přímo z karty zakázky nebo pomocí přizpůsobených automatizací, které vám pomohou efektivněji spravovat objednávky.
čtečka bar kódu
Čtečka bar kódů umožňuje efektivní a přesné sledování skladových zásob, což zlepšuje jejich správu a minimalizuje riziko chyb při inventuře a objednávkách.
skenování QR kódu
Tato funkce umožňuje vložení QR kódu s odkazem na formulář vytvořený v rámci vašeho Bitrix24 účtu, který se vztahuje k fotovoltaickému zařízení. V případě jakéhokoli selhání zařízení zákazník nemusí podstupovat zdlouhavý proces spojený s řešením opravy prostřednictvím zákaznické podpory. Stačí mu pouze vyplnit formulář s popisem problému a po jeho odeslání se automaticky vytvoří nový požadavek v rámci vaší CRM.
Přehledná prodejní pipeline
Jako zásadní součást provozu příjmů společnosti pomáhá software pro správu prodejní pipeline týmům prodejců zefektivnit prodejní proces a vyvinout účinné strategie pro zvýšení prodeje. Bitrix24 nabízí efektivní správu prodejní pipeline a navíc více než 35 podnikových nástrojů, které pomáhají řídit vaši firmu.
Komunikace z jednoho místa
Pomocí Bitrix24 můžete řídit veškerou svou komunikaci se zákazníky z jednoho místa. A to jak přímo se zákazníkem z jeho karty v CRM nebo vaší komunikaci se zákazníky na sociálních sítích s pomocí modulu kontaktní centrum které slouží jako omnichannel který pomůže vám s lepším řízením kampaní na sociálních sítích.
Inventory management
Bitrix24 inventory management nabízí mnoho výhod pro správu skladových zásob a inventáře. Systém umožňuje snadno sledovat stav skladových zásob, včetně počtu položek na skladě, počtu prodaných kusů a počtu kusů v rámci jednotlivých objednávek.
Inventory management
Bitrix24 inventory management nabízí mnoho výhod pro správu skladových zásob a inventáře. Systém umožňuje snadno sledovat stav skladových zásob, včetně počtu položek na skladě, počtu prodaných kusů a počtu kusů v rámci jednotlivých objednávek.
Díky tomu je možné plánovat objednávky včas, aby se minimalizovaly ztráty způsobené nedostatkem zboží, nebo naopak, aby se předešlo přebytku zboží na skladě. Bitrix24 také umožňuje snadnou inventuru zboží a sledování jeho pohybu což vám pomůže mít nad jeho pohybem plnou kontrolu.
Další výhodou je integrace s fakturačním systémem, což umožňuje snadnou správu faktur a objednávek. Díky tomu je možné snadno vytvářet a odesílat faktury zákazníkům.
Inventory management
Bitrix24 inventory management nabízí mnoho výhod pro správu skladových zásob a inventáře. Systém umožňuje snadno sledovat stav skladových zásob, včetně počtu položek na skladě, počtu prodaných kusů a počtu kusů v rámci jednotlivých objednávek.
Díky tomu je možné plánovat objednávky včas, aby se minimalizovaly ztráty způsobené nedostatkem zboží, nebo naopak, aby se předešlo přebytku zboží na skladě. Bitrix24 také umožňuje snadnou inventuru zboží a sledování jeho pohybu což vám pomůže mít nad jeho pohybem plnou kontrolu.
Další výhodou je integrace s fakturačním systémem, což umožňuje snadnou správu faktur a objednávek. Díky tomu je možné snadno vytvářet a odesílat faktury zákazníkům.
Díky tomu je možné plánovat objednávky včas, aby se minimalizovaly ztráty způsobené nedostatkem zboží, nebo naopak, aby se předešlo přebytku zboží na skladě. Bitrix24 také umožňuje snadnou inventuru zboží a sledování jeho pohybu což vám pomůže mít nad jeho pohybem plnou kontrolu.
Další výhodou je integrace s fakturačním systémem, což umožňuje snadnou správu faktur a objednávek. Díky tomu je možné snadno vytvářet a odesílat faktury zákazníkům.