Pohotovostní plán

Jste připraveni na vliv aktuální karanténní situace? Negativní dopady mohou být obrovské, připravte se proto včas a jděte na věc online cestou.

Jak na videohovory v Bitrix24

Videohovory v systému Bitrix24. Značka: Snadno a rychle.

Propojení systému Bitirx24 s ustřednou Daktela pomocí SIP konektoru

Napojení VoIP ustředny od společnosti Daktela do informačního systému Bitrix24.
Možno použít se všemi licencemi Bitrix24 - Free, Start+, CRM+, Project+, Standard, Professional
Pro odchozí volání je nutno zakoupit SIP konektor licenci.

Snadné přípojení

Snadné připojení třech krocích, které sii níže projdeme
  • Vytvoření SIP zařízení a přiřazení čísla v systému Daktela
  • Připojení "Cloud PBX" v systému bitrix 24
  • Otestování příchozího volání
3
kroky

Daktela

Pro přípojení ústředny je nutné mít zajištěn pronájem minimálně virtuální ústředny od společnosti Daktela.

Virtuální ústřednu dostanete již se základní konfigurací a vytvořeným uživatelem.

V případě těžkostí s konfigurací se obraťte na podporu.

Přidání SIP zařízení

Nastavení → Ústředna → SIP zařízení Vytvořit nové SIP zařízení Klepnutím na Přidat nový zahájíte vytváření. Po vyplnění položek klepněte na Uložit. Důležité zde jsou především následující položky:
  1. Zařízení / Číslo - číslo zařízení - musí být unikátní mezi zařízeními a později ho nelze změnit; je třeba ho znát při párování zařízení s telefonem Název - název zařízení
  2. Heslo - heslo zařízení, které je třeba znát při párování s telefonem
  3. Přenos - protokol, přes který bude přenášena komunikace - výchozí možností je udp, případnou změnu je nutné provést i na klientovi (telefonu)
  4. Jazyky - jazyk hlášek z ústředny

Vytvoření nového uživatele

Nastavení -> Uživatelé -> Seznam uživatelů -> tlačítko Přidat nový
  1. skutečné jméno operátora
  2. přihlašovací jméno do webového rozhraní - později nelze změnit
  3. přístup operátora - operátor vždy musí mí přiřazený nějaký přístup (více v Nastavení → Uživatelé → Přístupy)
  4. práva operátora - operátor vždy musí mít přiřazena nějaký práva (více v Nastavení → Uživatelé → Práva)
  5. email operátora
  6. přihlašovací heslo do webového rozhraní
  7. podpis uživatele - například u emailu (pro formátování textu použijte HTML syntaxi)
  8. backoffice uživatel
  9. číslo, pod kterým se bude operátor prezentovat (přednost má číslo nastavené na frontě)
  10. operátorovi budou zvonit hovory i po odhlášení z webového rozhraní
  11. operátorovi hovory budou nahrávány
  12. operátorova linka - reprezentuje operátora, může na ní být více zařízení
  13. zařízení na lince (pokud je zvolena možnost Dynamicky, operátor si po přihlášení může vybrat zařízení, na které se připojí)
  14. přidat zařízení (viz Nastavení → Ústředna → Zařízení)
  15. lze nastavit, kdy má jaké zařízení vyzvánět - např. pevná linka 0 - 30 sekund, mobil 30 - 120 sekund

Příchozí směrování

Příchozí směrování definuje cílové destinace, jaké ústředna bude používat v případě příchozích hovorů. Když přijde hovor z venkovní sítě od operátora, je porovnáno číslo volaného i volajícího a hovor je nasměrován na určitou vnitřní linku nebo aplikaci.

Je nutné jako cíl nastavit dříve vytvořeného uživatele.

Bitrix24

Nyní přihlašovací údaje SIP zařízení použijte k připojení Cloud PBX. Pro otestování máte 60 odchozích minut zdarma, poté je již nutné pro odchozí volání koupit licenci SIP konektoru.

Připojení CLOUD PBX

Telephony → Cloud PBX → Connect cloud PBX

Postačí vyplnit následující údaje:
  1. Connection name - název připojení
  2. Server Address - adresa vaší virtuální ústředny (https://nazev.daktela.com)
  3. Login - zde vložte login vytvořeného SIP zařízení
  4. Password - zde vložte heslo vytvořeného SIP zařízení
A klikněte na Save. Inicializace připojení trvá několik minut. Poté u nakonfigurovaného propoje uvidíte status "Connected". Poté stačí již jen otestovat hovor.

Další kroky

Nyní se vám povedlo připojit virtuální ústřednu do systému Bitrix24. Můžete obsluhovat příchozí hovory, po zakoupení konektoru i odchozí.

Tímto možnosti samozřejmě nekončí, využíjte svůj konektor naplno. Dále můžete konfigurovat:
  • Nastavení směrování
  • IVR
  • Nahrávání vlastních zvuků
  • Nahrávání hovorů

Připojení je možné i z jiných ústředen je nutné splnit několik podmínek.
  • Povolenou komunikaci na portu 5060 pro SIP a porty 10 000 - 20 000 používané pro přenos medii (RTP).
  • Pro 5060 TCP i UDP komunikaci, RTP porty postačí UDP.
We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Learn more about our cookie policy.
Change preferences Accept all
Cookies